ODPOWIEDZI
NA
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE
PYTANIA

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

PYTANIA OD RODZICÓW

  1. Kto może wziąć udział w akcji?
    W akcji mogą uczestniczyć dzieci aktualnie leczące się onkologicznie (w trakcie chemioterapii, radioterapii lub leczenia podtrzymującego w domu) w szpitalach objętych akcją.
  2. Jak mogę zgłosić dziecko do akcji?
    Aby zgłosić dziecko, należy pobrać kod weryfikacyjny na oddziale szpitalnym, napisać list do Mikołaja, zrobić jego zdjęcie, a następnie uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Paczka na Gwiazdkę.
  3. Do kiedy można zgłaszać dzieci do akcji?
    Termin zgłoszeń upływa 24 listopada.
  4. Czy muszę podać adres domowy i paczkomat?
    Tak, prosimy o podanie obu adresów – w przypadku większych paczek wysyłka nastąpi na adres domowy.
  5. Dlaczego potrzebujecie numeru telefonu i adresu e-mail?
    Są one niezbędne do kontaktu w sprawie listu i nadania paczki.
  6. Czy muszę podać link do wybranego prezentu?
    Nie jest to wymagane, ale podanie linku ułatwi darczyńcy zakup odpowiedniego prezentu.
  7. Jaką wartość powinien mieć prezent?
    Zalecamy wybór prezentu o wartości do 300 zł, aby umożliwić realizację marzeń wszystkich zgłoszonych dzieci.
  8. Czy muszę przesłać zdjęcie dziecka z prezentem?
    Przesłanie zdjęcia nie jest wymagane, aczkolwiek jest to miły gest w kierunku darczyńcy. Zdjęcie udostępniane jest jedynie osobie, która zrealizowała list Państwa dziecka.

PYTANIA OD DARCZYŃCÓW

  1. Czy muszę kupić wszystkie wymienione w liście rzeczy?
    Dziecko ma limit 300 zł, więc jeśli lista przekracza tę kwotę, wystarczy wybrać rzeczy mieszczące się w budżecie.
  2. Czy muszę kupić dokładnie te produkty, które są w liście?
    Jeśli dziecko podało link lub dokładny opis wymarzonego prezentu, prosimy o zakup wskazanych rzeczy, by uniknąć rozczarowania.
  3. Czy mogę dołączyć dodatkowe upominki?
    Tak, można dołączyć książki, gry, przytulanki itp., dostosowane do wieku dziecka.
  4. Czy mogę dodać słodycze do paczki?
    Tak, można dołączyć słodycze do paczki.
  5. Gdzie znajdę adres do wysyłki paczki?
    Adres będzie dostępny w zakładce „MOJE REZERWACJE” po przesłaniu zdjęcia przygotowanej paczki.
  6. Do kiedy muszę nadać paczkę?
    Paczkę należy nadać najpóźniej do 11 grudnia, aby dotarła na czas.
  7. Czy otrzymam potwierdzenie odbioru paczki?
    Tak, status paczki na stroni zostanie zmieniony na „wręczono”.
  8. Czy mogę zobaczyć zdjęcie dziecka z prezentem?
    Jeśli rodzice zdecydują się przesłać zdjęcie dziecka z prezentem, będzie ono widoczne w zakładce „MOJE REZERWACJE - Podglad wybranego listu”.
  9. Co zrobić, jeśli nie mogę zrealizować zarezerwowanego listu?
    Prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny, aby umożliwić rezerwację listu przez inną osobę.
  10. Czy mogę przekazać darowiznę zamiast kupować prezent?
    Tak, darowiznę można wpłacić na zrzutka.pl/paczkanagwiazdke. Z zebranych pieniędzy będziemy realizować te listy, które nie znajdą swoich Mikołajów.
  11. Co się stanie, jeśli prezent nie dotrze na czas?
    W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest, aby paczka dotarła do dziecka po terminie. Najważniejsze jest, aby marzenie zostało spełnione.
  12. Czy mogę zarezerwować list mieszkając poza Polską?
    Tak. Możemy Państwu udostępnić adres dziecka wcześniej, aby mogli Państwo zamówić prezent bezpośrednio ze sklepu z dostawą do dziecka.